Salgkurser
Inden for salg, kan vi tilbyde mange forskellige kurser og forløb - lige fra de helt grundlæggende elementer i salgets faser til det strategiske salg. Uanset om man er helt ny og uerfaren, eller har mange års erfaring inden for salg, vil et målrettet træningsforløb, skabe grundlaget for endnu bedre salgsresultater.
Indhold
Forløbet kan indeholde flere forskellige elementer, afhængig af sælgerens/sælgernes situation. Her er nogle af de mest typiske emner:

• Mødebooking
• Grundlæggende salg
• Mødeforberedelse
• Kundemødet
• Præsentation af oplæg
• Mål og målstyring
• Aktiv lytning
• Kommunikation
• Indvendingsbehandling
• Afslutningsteknik
• Salgspsykologi
• Forhandlingsteknik
• Key Account salg
• Strategisk salg
• Kundemotivation
• Løsningsorienteret salg
• Succesfulde kunderelationer
• Salgscoaching
• Situationsbestemt salg
• Sambesøg
• Personlig udviklingsplan
Metode
I forløbet kan der anvendes mange forskellige metoder. Det kan typisk være mystery shopping, sambesøg, praktiske øvelser, rollespil, forskellige tests, undervisning, sparring og coaching.
Udgangspunktet for øvelser og sparring vil være konkrete problemstillinger fra sælgerens egen hverdag.

Mål og udbytte
Målet med forløbet er, at øge deltagerens bevidsthed og kompetencer, samt styrke denne i sin rolle som sælger.
Efter forløbet, vil deltageren have nogle konkrete værktøjer og kompetencer, der vil gøre det muligt at få endnu større succes med sit salg.